Jak elektronicznie zrealizować zlecenie na perukę w sklepie internetowym i skorzystać z refundacji NFZ w czasie trwania epidemii wirusa COVID-19?

 

Od lekarza można uzyskać zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne w formie papierowej ale również elektronicznej /pocztą email lub drogą telefoniczną przez telefon, sms.


Forma elektroniczna:

to wygenerowany w systemie e-ZWM numer zlecenia drogą elektroniczną (sms, e-mail, telefon) który nie wymaga potwierdzania go w oddziale NFZ

 

Forma papierowa

wymaga udania się do wojewódzkiego oddziału NFZ i potwierdzenia zlecenia osobiście (obecnie można przekazać do dowolnie wybranego OW NFZ z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych lub innych systemów łączności drogą elektroniczną (np.skan/email).

 

 

Są dwa sposoby składania zamówienia na peruki w naszym sklepie internetowym bogadar.pl/sklep 



I sposób :


  • wybierasz jeden model i kolor, na który się decydujesz kontaktujesz się ze sklepem internetowym telefonicznie pod numerami: 22 669-16-14, 502-355-062, 518-403-003 lub wysyłając email na bogadar@op.pl podając w nim numer zlecenia i swój numer PESEL


  • pracownik sprawdza dane i rozpoczyna realizację wniosku


  • podajesz model i kolor peruki, jaką chcesz kupić, a także dane do wysyłki i wybraną metodę płatności: przelew (wtedy otrzymujesz link do płatności na kwotę pomniejszoną o wartość zlecenia na wskazany adres e-mail) lub pobranie (wtedy płacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki)


  • czekasz na paczkę


II sposób :


  • wybierasz kilka modeli i kolorów, które chcesz przymierzyć w domu i realizujesz zamówienie z poziomu sklepu (wrzucasz peruki do koszyka, podajesz adres wysyłki i wybierasz metodę płatności)


  • gdy peruki dotrą, przymierzasz je i decydujesz się na jedną z nich


  • resztę peruk pakujesz i odsyłasz z powrotem do naszej firmy Bogadar


  • kontaktujesz się ze sklepem internetowym telefonicznie pod numerami: 22 669-16-14, 502-355-062, 518-403-003 lub wysyłając email na bogadar@op.pl podając w nim numer zlecenia i swój numer PESEL oraz numer konta bankowego


  • pracownik sprawdza dane i rozpoczyna realizację wniosku


  • po dotarciu paczki zwracamy pieniądze za odesłane peruki oraz kwotę refundacji NFZ na podany rachunek bankowy.

UWAGA!
Zlecenie na perukę z włosów syntetycznych, naturalnych lub uzupełnień można uzyskać raz na rok. Zlecenie na protezę piersi można uzyskać raz na dwa lata.
PRZEDMIOTY REFUNDOWANE
Przedmioty refundowane, czyli peruki i protezy piersi nie podlegają obniżkom cen ani rabatom z uwagi na zapis prawny mówiący o braku możliwości zmiany cen na zakontraktowanych już wyrobach medycznych u świadczeniodawcy.

Copyright © 2016 Bogadar. Wszystkie prawa zastrzeżone. Design by W3layouts

laced at the end of the document so the pages load faster -->